Press "Enter" to skip to content

Збаразька міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад

Збаразька міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад – практичного психолога, вчителя-дефектолога (декретне місце), вчителя-реабілітолога комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Збаразької міської ради Тернопільської області, який знаходиться за адресою: вул. Шевченка,1 м. Збараж.

Умови оплати праці: посадовий оклад 5260,0 гривень та інші виплати відповідно до законодавства України.

Кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу:

– вища освіта не нижче ступеня магістра або освітнього кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія», «Психологія»;

– стаж роботи за фахом не менше трьох років.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають в   

наступні документи:

– копію паспорта громадянина України;

– письмову заяву про участь у конкурсі;

– резюме у довільній формі;

– копію (копії) документа (документів) про освіту із додатками, про присвоєння вченого звання (за наявності), присудження наукового ступеня (за наявності);

– копію трудової книжки, завірену в установленому порядку;

– письмову згоду на збір та обробку персональних даних;

– інші документи на розсуд заявника.

Відповідальність за достовірність поданих документів несе заявник.

Строк подання документів для участі в конкурсному відборі становить 25 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсного відбору.

Конкурсна комісія розглядає заяви на участь у конкурсному відборі та подані документи і повідомляє кандидатів, яких допущено до участі в конкурсному відборі, про місце і час його проведення.

Конкурсний відбір проводиться в два етапи.

На першому етапі конкурсу проводиться кваліфікаційний іспит (перелік питань розміщений на офіційному веб-сайті Збаразької міської ради). Визначається дата другого етапу конкурсу.

На другому етапі конкурсу комісія проводить співбесіди з кандидатами на заміщення посад педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру, визначає переможця конкурсу.

Перший етап конкурсного відбору відбудеться 31 серпня 2021 року, о 14:30 год., за адресою м. Збараж, м-н І. Франка,1.

Довідки за телефоном: 096 8475953 Леземезюк-Орлінська Ірина Юріївна.

Подача документів здійснюється за адресою м. Збараж, вул. Б.Хмельницького, 4 (загальний відділ Збаразької міської ради).

Орієнтовний перелік питань

для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду педагогічного працівника комунальної установи “Інклюзивно-ресурсний центр” Збаразької міської ради Тернопільської області

1. Міжнародні документи у сфері інклюзивної освіти.

2. Право дітей з особливими освітніми потребами (далі – ООП) на освіту в Законах України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, “Про дошкільну освіту”.

3. Основні принципи освіти.

4. Забезпечення реалізації права на освіту осіб з особливими освітніми потребами. Навчальні заклади для громадян, які потребують соціальної допомоги та реабілітації.

5. Дошкільний навчальний заклад та його повноваження.

6. Форми навчання у закладах загальної середньої освіти.

7. Вимоги до організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти.

8. Порядок відкриття класів з інклюзивним навчанням.

9. Визначення поняття “Індивідуальна програма розвитку особи з особливими освітніми потребами”

10. Порядок складання Індивідуальної програми розвитку .

11. Порядок організації та проведення комплексної оцінки дітей щодо визначення особливих освітніх потреб.

12. Порядок навчання у класах з інклюзивним навчанням.

13. Умови організації інклюзивного навчання.

14. Організація надання психолого-педагогічної допомоги дитині з особливими освітніми потребами.

15. Права та обов’язки педагогічних працівників ІРЦ.

16. Сутність та класифікація порушень психофізичного розвитку.

17. Причини порушень психофізичного розвитку.

18. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).

19. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.

20. Особливості розвитку, навчання та виховання  дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.

21. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями слуху (глухих дітей та дітей зі зниженим слухом).

22. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями зору (сліпих дітей та дітей зі зниженим зором).

23. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення (в т.ч. з дислексією).

24. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з аутизмом.

25. Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку.

Be First to Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *