Збаразька міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад – практичного психолога, вчителя-дефектолога (декретне місце), вчителя-реабілітолога комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Збаразької міської ради Тернопільської області, який знаходиться за адресою: вул. Шевченка,1 м. Збараж.
Умови оплати праці: посадовий оклад 5260,0 гривень та інші виплати відповідно до законодавства України.
Кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу:
– вища освіта не нижче ступеня магістра або освітнього кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія», «Психологія»;
– стаж роботи за фахом не менше трьох років.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають в
наступні документи:
– копію паспорта громадянина України;
– письмову заяву про участь у конкурсі;
– резюме у довільній формі;
– копію (копії) документа (документів) про освіту із додатками, про присвоєння вченого звання (за наявності), присудження наукового ступеня (за наявності);
– копію трудової книжки, завірену в установленому порядку;
– письмову згоду на збір та обробку персональних даних;
– інші документи на розсуд заявника.
Відповідальність за достовірність поданих документів несе заявник.
Строк подання документів для участі в конкурсному відборі становить 25 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсного відбору.
Конкурсна комісія розглядає заяви на участь у конкурсному відборі та подані документи і повідомляє кандидатів, яких допущено до участі в конкурсному відборі, про місце і час його проведення.
Конкурсний відбір проводиться в два етапи.
На першому етапі конкурсу проводиться кваліфікаційний іспит (перелік питань розміщений на офіційному веб-сайті Збаразької міської ради). Визначається дата другого етапу конкурсу.
На другому етапі конкурсу комісія проводить співбесіди з кандидатами на заміщення посад педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру, визначає переможця конкурсу.
Перший етап конкурсного відбору відбудеться 31 серпня 2021 року, о 14:30 год., за адресою м. Збараж, м-н І. Франка,1.
Довідки за телефоном: 096 8475953 Леземезюк-Орлінська Ірина Юріївна.
Подача документів здійснюється за адресою м. Збараж, вул. Б.Хмельницького, 4 (загальний відділ Збаразької міської ради).
Орієнтовний перелік питань
для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду педагогічного працівника комунальної установи “Інклюзивно-ресурсний центр” Збаразької міської ради Тернопільської області
1. Міжнародні документи у сфері інклюзивної освіти.
2. Право дітей з особливими освітніми потребами (далі – ООП) на освіту в Законах України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, “Про дошкільну освіту”.
3. Основні принципи освіти.
4. Забезпечення реалізації права на освіту осіб з особливими освітніми потребами. Навчальні заклади для громадян, які потребують соціальної допомоги та реабілітації.
5. Дошкільний навчальний заклад та його повноваження.
6. Форми навчання у закладах загальної середньої освіти.
7. Вимоги до організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти.
8. Порядок відкриття класів з інклюзивним навчанням.
9. Визначення поняття “Індивідуальна програма розвитку особи з особливими освітніми потребами”
10. Порядок складання Індивідуальної програми розвитку .
11. Порядок організації та проведення комплексної оцінки дітей щодо визначення особливих освітніх потреб.
12. Порядок навчання у класах з інклюзивним навчанням.
13. Умови організації інклюзивного навчання.
14. Організація надання психолого-педагогічної допомоги дитині з особливими освітніми потребами.
15. Права та обов’язки педагогічних працівників ІРЦ.
16. Сутність та класифікація порушень психофізичного розвитку.
17. Причини порушень психофізичного розвитку.
18. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).
19. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.
20. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.
21. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями слуху (глухих дітей та дітей зі зниженим слухом).
22. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями зору (сліпих дітей та дітей зі зниженим зором).
23. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення (в т.ч. з дислексією).
24. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з аутизмом.
25. Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку.
Be First to Comment