З червня 2021 року розпочинає свою діяльність Робоча група з питань надходження до місцевого бюджету, Положення про яку затверджено рішенням виконавчого комітету Збаразької міської ради.
Основними завданнями робочої групи є:
– сприяння дотримання роботодавцями норм трудового законодавства та підвищення ефективності системи соціального захисту населення від безробіття;
– здійснення обстежень суб’єктів господарювання з метою недопущення використання найманої праці без належного оформлення трудових відносин;
– здійснення обстежень суб’єктів господарювання на предмет дотримання податкового законодавства, щодо сплати місцевих податків та зборів які встановлені Збаразькою міською радою згідно прийнятих рішень;
– проведення роз’яснювальної роботи серед юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців з питань дотримання ними вимог чинного трудового законодавства в частині використання найманої робочої сили та запобігання фактів неофіційних трудових відносин, дотримання порядку здійснення підприємницької діяльності, виконання вимог податкового законодавства по сплаті ПДФО;
– організація проведення з юридичними особами та фізичними особами-підприємцями нарад, зустрічей, круглих столів та інших організаційних заходів з цих питань.
Be First to Comment