Натисніть "Enter", щоб перейти до вмісту

Лановецьке об’єднане управління ПФУ Тернопільської області інформує

35 років страхового стажу, якщо працюєш легально-це реально!

Основне завдання пенсійної реформи полягає у підвищенні рівня соціальної захищеності громадян. Це потребує значних обсягів фінансових ресурсів та збалансованості бюджету Пенсійного фонду.

Основними факторами, що впливають на наповнення пенсійного бюджету, на реалізацію реформ пенсійного забезпечення є: офіційна зайнятість населення; чисельність працюючих, за яких сплачується єдиний внесок; рівень заробітної плати працюючих.

Питання детінізації заробітної плати залишається актуальним, оскільки саме від величини страхового стажу та розміру офіційної заробітної плати, з якої сплачено внески, залежить і право на пенсію, і розмір пенсійної виплати.

На сьогодні чисельність працюючих скоротилася. Серед головних причин цього – перебування громадян на заробітках за кордоном, неофіційне працевлаштування та безробіття, тому є не сплата внесків до Пенсійного фонду. Звісно, самим працівникам Пенсійного фонду цієї проблеми не вирішити. Саме це в майбутньому призведе до того, що ця категорія громадян не набуде необхідного страхового стажу. Саме ця категорія підпадає під ризики тінізації фонду оплати праці

У результаті діяльності робочих груп з легалізації зарплати, роз’яснювальної роботи легалізовуються робочі місця. Але цих заходів недостатньо для виведення грошей з тіні, легального оформлення працівників та забезпечення гідної зарплати для них. Основним важелем впливу на ситуацію має бути проведення на постійній основі інформаційно-роз’яснювальної роботи, насамперед, серед молоді, майбутніх працівників та тих, хто вже розпочав трудову діяльність. Лише зміна ставлення до сплати податків стане запорукою не лише наповнення бюджету усіх рівнів, підняття економічного та соціального статусу держави а й забезпечить гідне майбутнє.

Будь першим хто прокоментує

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Перейти до вмісту