Натисніть "Enter", щоб перейти до вмісту

Лановецьке об’єднане управління ПФУ Тернопільської області інформує

Перерахунок пенсій здійснено з таких підстав:

У жовтні поточного року більшість пенсіонерів отримали підвищені пенсії. Це стало можливо завдяки ухваленню Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» (далі – Закон 2148).

У зв’язку зі зміною показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески і яка враховується для обчислення («осучаснення») пенсій;

Із застосуванням нового розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;

Із переглядом розміру пенсій, достроково призначених жінкам після досягнення 55-річного віку;

У звязку зі скасуванням особливого порядку виплати пенсій пенсіонерам, які працюють.

Збільшення розміру пенсії у зв’язку з її «осучасненням» у кожного пенсіонера індивідуальне, оскільки визначається з урахуванням коефіцієнта заробітку й тривалості страхового стажу кожного пенсіонера (індивідуальні показники особи) та року, коли йому призначили пенсію.

Що робити якщо сплачені внески, а запис в трудовій книжці відсутній?

Чи буде зараховано до страхового стажу період роботи в 2000-2001рр. у приватного підприємця, якщо первинних документів (трудових договорів) і запису в трудовій книжці немає, але є сплата внесків за цей період згідно з індивідуальними відомостями про застраховану особу?

Згідно зі статтею 24 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” страховий стаж — період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачено страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.

При цьому періоди трудової діяльності та інші періоди, що враховувалися до стажу роботи для призначення пенсії до набрання чинності цього Закону (до 01.01.2004р.), зараховуються до страхового стажу в порядку і на умовах, передбачених законодавством, що діяло раніше, крім випадків, передбачених цим Законом.

Пунктом 3 Порядку підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.1993 № 637, передбачено, що в разі відсутності трудової книжки, а також у тих випадках, коли в трудовій книжці немає необхідних записів або містяться неправильні чи неточні записи про періоди роботи, для підтвердження трудового стажу приймаються дані, наявні в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообо’язкового державного соціального страхування, довідки, виписки із наказів, особові рахунки і відомості на видачу заробітної плати, посвідчення, характеристики, письмові трудові договори і угоди з відмітками про їх виконання та інші документи, що містять відомості про періоди роботи.

Отже, під час призначення пенсії роботу в 2000-2001рр. у приватного підприємця буде зараховано до страхового стажу за даними, наявними в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов”язкового державного соціального страхування.

Зміни в законодавстві, щодо сплати збору з операцій

купівлі-продажу нерухомого майна

Лановецьке об’єднане управління Пенсійного фонду України Тернопільської області повідомляє, що 11 жовтня 2017 року набрав чинності Закон України від 03 жовтня 2017 року № 2148-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» (далі Закон – № 2148) (опубліковано в газеті «Голос України» 10 жовтня 2017 року № 188). Законом № 2148 внесено зміни до Закону України «Про збір на обов’язкове державне пенсійне страхування» та Закону України «Про нотаріат» щодо удосконалення порядку сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі-продажу нерухомого майна.

Нотаріальне посвідчення договорів купівлі-продажу нерухомого майна здійснюється за наявності документального підтвердження сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі-продажу нерухомого майна.

Відповідно до п.9 ст.1 Закону України «Про збір на обов’язкове державне пенсійне страхування» нотаріуси до 20 числа місяця, що настає за звітним кварталом, подають до органів Пенсійного фонду України за місцем розташування державної нотаріальної контори або робочого місця приватного нотаріуса звіт про укладені договори купівлі-продажу нерухомого майна, включаючи інформацію про вартість майна та суму сплаченого збору на обов’язкове державне пенсійне страхування в порядку та за формою, визначеними Кабінетом Міністрів України.

Сплата збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі-продажу нерухомого майна платниками здійснюється на бюджетні рахунки для зарахування надходжень до державного бюджету, відкриті в головних управліннях центрального органу виконавчої влади, що реалізує політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів та за місцем розташування державної нотаріальної контори або робочого місця приватного нотаріуса.

Будь першим хто прокоментує

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Перейти до вмісту